Рефлексія

Модуль 11
У цій вправі ми оцінили тренінг, завершили навчання , та поділилися своїми враженнями, ідеями щодо його покращення. Надали загальну оцінку тренінгу основного курсу програми Intel «Навчання для майбутнього»
Модуль 9-10
У попередніх модулях ми виконували роль учня, коли створювали приклад учнівської роботи, та знайому вам роль учителя, коли розробляли оцінювання для вашого прикладу учнівської роботи. У цій вправі ми, працюювали в парах, розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які ми отримаєте від колег,  допомогли нам удосконалити приклад та нашу стратегію оцінювання. 
Тепер, коли очікування та цілі навчання учнів за обраною темою добре визначені, у цьому модулі ми сфокусували свою увагу на необхідних педагогічних технологіях та прийомах навчання задля досягнення цих цілей. Ми обговорили, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення вашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів. 
Модуль 8
У цьому модулі ми дізналися  про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Ми спроектували свою систему оцінювання та скористалися засобами оцінювання проектів програми Intel «Навчання для майбутнього». Ми переглянули свій приклад учнівської роботи, внесли до нього потрібні зміни.
Модуль 7
У цій вправі ми поділилися ідеями щодо використання Інтернету у навчанні за методом проектів. Плануємо на майбутнє у попередніх двох модулях. Під час перегляду й оцінювання свого прикладу учнівської роботи, подумали над тим, як учні при розробці і впровадженні проекту можуть самостійно оцінювати своє навчання і ступінь досягнення поставлених цілей. 
Модуль 5-6
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:…
Я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів. Майстерне оперування пошуковими стратегіями допоможе моїм учням і вчителям, яких я навчатиму ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті.

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:…
На  початку проекту - відповідь на одне із тематичних питань

Модуль 4
Модуль 4 допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме... нові ідеї і думки приходили та відображаються в плані.
Модуль 3
Навчальні цілі мені формулювались легко після детального вивчення (ще влітку - проекту) нових Державних освітніх стандартів початкової школи та написання побажань до навчальної програми з природознавства. Сподіваюсь, що учні в проектній діяльності отримають ґрунтовні знання з важливої ключової теми цього предмету. 
Навички, потрібні для життя у 21 столітті залишились поза увагою, (додатуться завтра).
Ключові, тематичні та змістові питання, сподіваюсь, сприятимуть розвитку навичок мислення висого рівня. Вони пов'язані безпосередньо з реальним життям учнів.
Модуль 1-2

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:
  • вдосконалення власниого педагогічного досвіду;
  • вдосконалити вміння керувати навчальним процесом за методом проектів
Метод проектів...
• Яким чином проекти допоможуть моїм учням відповідати вимогам державних освітніх стандартів та програм і розвивати в них навички 21 століття? 

2 комментария:

  1. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  2. Я вкотре переконалась, що творчість Т.Г.Шевченка є багатогранною!!!

    ОтветитьУдалить